14 Mac 2011

Tak Tih..Tak Tih..

Diam tak diam Ecah Dot Dot dah berumur setahun pun.Kelmarin Jemaat pukul 9 setengoh lebih kurang Ecah dah mule bertatih2 berjalan.Hai....Lepas ni pening la emok dia mengejor.

video

Tak Tih Sebulan Lagi Besor Betih Kuat Berlari.

15 ulasan:

  1. ala cayang - ala cayang...ucuk mak...tak tih tak tih...letih la mak kejor

    BalasPadam
  2. lepas ni kurus la mama ecah yer..... boleh masuk maraton lagi... kesnya ngejar ecah...heheheh

    BalasPadam
  3. salam..
    ermmm..dah "dapat kaki" tu..
    siap la nak mengepung lepas nih..
    budak besor nih seronok main
    je kerjanya..he he

    BalasPadam
  4. * Kite tngok je la Alimaz.Sape yang kurus dulu.Haha...

    * Memang sedak Zulkbo.Keri nyuke ka die je.

    BalasPadam
  5. ajar main gitar la bro.. bakal rocker.

    BalasPadam
  6. * Cukuk la anok2 sedare yang main gitor Cromirama

    BalasPadam
  7. tahniah!! dah setahun anak dare aok ya

    BalasPadam
  8. salam..
    koi suke tengok bebudok membesor nih..dari merangkak, bertatih berjalan berlari

    BalasPadam
  9. * Same2 Che Mid

    * Same la macam koi Jinkamen

    BalasPadam
  10. mudah la nak bejalan lepas ni takde doh hok nok kena kendong

    BalasPadam
  11. A'ah..tak tih tak tih !..

    BalasPadam
  12. ala ala tomeinya...tapi nape ecah dot dot...?

    BalasPadam
  13. Anok koi ngikut kot belakang anok aok lerr....anok koi 9 bln...

    BalasPadam
  14. pandai dah ecah berjelan ....!pasni berlari la pulok!

    BalasPadam