25 Mac 2011

Dapat Masuk Akademi Fantasia 9

Diam tak diam Akademi Fantasia telah sampei ke musim yang ke-9.Dah nok tamat pun.Tak dapat dah koi nok masuk weh.Dulu jaman2 bujang koi pernoh la juge nok pegi ujibakat Sinaran Passport Kegemilangan.Nombor dah ambik.Kitnye ande dekat 3000 lebih peserte atas pade koi.Penat nunggu weh.Koi balik ke rumoh je la.

Baru2 ni anok sedare koi Ika dapat masuk AF9.Tahnioh la pade awok yek.Pak Long akan sokong awok Ika.Buat yang terbaik yek.Mende la trademark awok nanti...

video

15 ulasan:

  1. salam..
    perghh..hebat..
    moh la kita
    mengAFUNDI nanti
    tahniah!!

    BalasPadam
  2. assalamu'alaikum JD..smoga sihat slalu...

    Kalau JD masuk saya nak dengar JD bawok lagu Ali Terra Rosa...mesti terangkat punya...

    BalasPadam
  3. AFUNDI IKA :)selamat maju jaya weh.

    BalasPadam
  4. wahh.. koi nak nengok ler AF9 nanti.. tahniah Ika.

    BalasPadam
  5. tahniah pd pak sedaranya juga...

    JD, 17/3 ari tu aok ande kat restoran sebelah pizza kat temloh tu ke?

    BalasPadam
  6. bakat pok sedare ngalir kot...

    BalasPadam
  7. * Wa'alaikumsalam Zulkbo.Ni la AF kali pertame kala koi nok ngundi pun.

    * Wa'alaikumsalam Abi.Lagu peberet koi ter.

    * InsyaAllah AAP.

    * Terime kaseh Azmask.

    * Ha'ah Saliza.Ande nampok ke.

    * Koi pandei sikit je Cikgu Jang.Dia pandei banyok.

    * Terime kaseh GayePeneroka

    BalasPadam
  8. wei jadi artis anok sedare aok ye...pelagi AFUNDI IKA le pasni...

    BalasPadam
  9. sengih manjang pok sedaranya

    BalasPadam
  10. * Anok sedare koi ramei jadi artis Sham.Yang ni kire terbaru la.

    * Sengih ter ye Cemomoi tapi tak memanjang sangat.

    BalasPadam
  11. Tgk AF balik la koi thn ni..
    Ade org Pahang..heheh..
    Lama dh x melayan AF..

    BalasPadam
  12. Tengok.Jangan tak tengok.Dia tak lahir de Pahang.Kit nye warih ramei de Pahang.

    BalasPadam
  13. bila mula AF9 ni? nampak beno tak nengok...ke mana tumpahnya bakat kalau tak ke anak sedara jua...nanti anak besar tumpah kat anak pulak...

    pssst....gelak - aku salah gores haribulan..ha3x...sib baik tak ada saman...selamat dgn logo MBMB - dia kata mesti aku bodo

    BalasPadam