29 Oktober 2011

Buoh Nage

Petang2 gini koi sokmo pergi mencari buoh nage de jalan bypass Kuantan ni.Tapi musim2 ujan sekarang ni bercinte betol koi nok musing2.Nok membeli de pasar raye mehe amat.De sini ande yang RM4 sekilo,RM5 sekilo dan RM7 sekilo bergantung pade saiz.
Bile dah tau de sini ande,rajin la koi ngulangnye.Mende Ecah minat amat makannye.
Ni la ladang buoh naga besor koi jumpe setakat ni yang ande tokei dia menjual timbang kilo.Yang lain ter pakei borong banyok2.
Ecah suke amat makan buoh nage ni.Sampei abih la comot2 muke dia.
Isk..Malu la aboh ambik gambor Ecah yang tengoh comot ni.
Hello tokei.Lu kasi hantar lagi 3 kilo itu buoh nage maa...Ecah manyak suka la.
Eiii...Jangan kaco yek.Ecah nok pegi mandi ni.Comot tau.
Alamak malunye Ecah.Hehe...Dah la aboh ambik gambor ter.

14 ulasan:

  1. salam..
    makan buah nage
    sampai kena bukak
    baju Ecah ye..habis
    comot bajunya..he he

    BalasPadam
  2. Salam Zulkbo.Gone ke pulok weh.Gitu la sokmo omo

    BalasPadam
  3. cuba buat spa @ mandi buah naga...he3x - byk khasiat lo....

    BalasPadam
  4. SALAM,
    ISTERI SUKA TAPI LF TAK BERAPA !

    BalasPadam
  5. Blender banyok2 letok dalam kolam yek Sonata.Boleh buat terjun tiruk....

    BalasPadam
  6. Salam LF.Koi dulu tak minat juge sebab nerei buoh nage yang isi putih ter.Kene yang meroh baru sedap rase...

    BalasPadam
  7. kat pasar raye, x sanggup membelinyer...

    BalasPadam
  8. * Koi gitu juge Cikgu Jang

    BalasPadam
  9. ambaoi sampai ke muko dio mkn yer...hehe

    BalasPadam
  10. saya suka jus buah naga..sedap!!

    BalasPadam
  11. * Gone kan pulok Papa Mifz.Perangei budok

    * Memang sedak Wahida

    BalasPadam
  12. Salam, Che Mid belum berapa pandai lagi makan buah tu.. ecah menang he he!

    BalasPadam
  13. ecoh! muka doh meghoh macam naga weyyyy

    BalasPadam