12 September 2010

Keluarge Koi

Mok dan Aboh KoiAdek Beradek Lelaki
Adek Beradek Perempuan
Ni baru keluarge koi belum masuk yang dok kampung lagi.Aboh koi dilahirkan di Kampung Pulau Raya Kuala Krau Pahang.Mok koi pulok di lahirkan di Kampung Durian Hijau Jerantut Pahang.Koi pulok Tanjung Buloh Burau Jerantut Pahang.Tige2 adek lelaki koi ande name Khairul depan nye.Koi je tak ande.Mungkin belum jumpe huruf gamoknye mase ter.Enam orang adek perempuan koi je yang takde Khairul.Haha....Tak sabor weh nok balek kampung esok.Hari ni maseh keje.Huhu...

15 ulasan:

  1. Kotidak ramailah manggei aok Keirol..hehe

    BalasPadam
  2. Itu pun.Ande rodong2 ingat name depan koi pun bermule dengan Khairul...

    BalasPadam
  3. selamat hari raya...tentunya raya sakan la walaupun baru dapat beraya di kampung...

    BalasPadam
  4. Rodong dah tak ande de rumoh pun.Seme pakat start keje esok Sonata.

    BalasPadam
  5. Besor yeek keluarga aok..mmg meriah kalau keluarga besor nei. selamat raya.

    BalasPadam
  6. Andai mulut tersalah kata,perbuatan
    tidak desenangi,janji tidak terlaksana
    yang termakan dan terminum ,moga di maafkan
    dan dihalalkan..Selamat Hari Raya maaf
    zahir dan batin..

    BalasPadam
  7. selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin!

    BalasPadam
  8. salam weh...

    suasana paling indah ialah di pagi raye tu..dapat bermaafan dgn yg tersyg...alhamdulillah

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum,

    Rameinya adik beradik, meriohnya kalau semua berkompol...

    BalasPadam
  10. ooppsss...lupalah pulok, Selamat Ari Raye, maaf zahir batin yeee..

    BalasPadam
  11. Seronoknya dpt beraye bersama ahli keluarga...

    BalasPadam
  12. antara perkara yg paling besh bila balik kg apabila semua adik beradik berkumpul bersama...

    BalasPadam
  13. seronok bila berkumpul ramai2 gini...sempat pulak bergambo kenangan...

    BalasPadam
  14. Rodong blogger beraya sakan
    Dapat seladang masak gulai kicap
    Selamat hari raye koi ucakkan
    Hanya ampun maaf mampu koi ucap

    BalasPadam
  15. Keluarga bahagia. dapat melihat semua adik beradik JD kat sini. Yang lelaki handsome juger, perempuan pun tak kurang jelitanya. tapi yang paling menyerlah tentulah Ecoh dot dot.hehe

    BalasPadam