29 Ogos 2010

Raptai Kemerdekaan 2010





Pagi tadi koi ande pegi raptai kemerdekaan di Stadium Sukpa.Ramei juge la yang hadir tapi tak sepenohnye.Gamoknye tak daye time2 pose gini.Pade koi la mungkin deme ni anggap sekador raptai jadi tak perlu nok datang.31 Ogos nanti baru pegi.Ahh..Ye betol di.Mane semangat kemerdekaan ter pegi gamoknye.Jangan kerane parti kite buat endoh tak endoh.Campok dulu seme ter ketepi.Moh laungkan Merdeka bersame2.

17 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Selamat menyambut hari kemerdekaan Malaysia yang ke 53..Semuga Malaysia terus maju dan dijauhkan segala sengketa, dan semuga rakyatnya bersatu padu dan menjaga maruah diri dan negara..

    BalasPadam
  2. semangat! semanag! moh kita weh nyambut merdekooo

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Semat demeh wehhhhh... heheheh

    BalasPadam
  5. keh pun ade masa raptai pagi tadi. kentijen keh pun tok penoh 60 horang. harok2 hari jadi nanti penuh lah sumenye. acara tahun ni ringkas dan padat. puku 10 doh habeh dah raptai tadi teh.. kite nengok hari jadi selasa ni, guane jadinye nanti teh.. mana keh buleh dapek bait2 sajak tu ye.. kalo dapaek nok jugok kongsi dalam blog keh..

    BalasPadam
  6. amboi aok rodong...semangat betul yak...klau koi idok ler hehehe

    BalasPadam
  7. merdeka.. merdeka..merdeka..

    BalasPadam
  8. Salam JD,
    Tinggi sungguh semangat tuan... kalau semua pemuda macam nie insyaALLAH Malaysia tidak akan dijajah lagi...

    BalasPadam
  9. * Wa'alaikumsalam Lipislady.Selamat Hari Merdeka

    * Salam Cemomoi.Merdeka!!!Merdeka!!!Merdeka!!!

    * Ngape awok tak bagi kat koi Dak Kecik.

    * Salam Echam.Haha...

    * Salam Hisyam.Koi tak rakam mende ter.Lagipun sore dia tak jelas.

    * Kite kene semangat Fadh.Kala tok akan datang gone weh.Kala la moyang Mat Kilau ande,koi rase tentu dia laungkan merdeka dengan semangat dan bangganye.

    * Merdeka kite Endiem

    * Salam Abi.Semangat kite hari ini dilihat oleh anok2.Kala semangat merdeka tidok ande pade kite sekarang tak mustahil akan datang anok kite buat tak kesoh je.

    BalasPadam
  10. Selamat hari kemerdekaan juga.
    kawan kena juga Raptai nei keknya kawan chegkelat...hehehe...

    BalasPadam
  11. salam ziarah di bln penuh keberkatan.moga thn ini lbh baik dr thn sebelumnya.
    setiap manusia dilahirkan merdeka sejak fitrah kejadian,ttp bukan bebas sebebasnya,ttp bebas yg mempunyai batas/hak.datangnya islam membebaskan manusia drp penghambaan sesama manusia.dgn pelbagai ideologi dicipta utk menyesat dan mengikat manusia.manusia itu bebas bila mereka menjadi 'hamba' Allah.bknkah kita sering berdoa agar 'title' 'hamba' diterima oleh ALLAH.ttp jika sesama manusia,kita cuba membebaskan dr penghambaan.ttp jiwa hamba sesama manusia masih wujud hingga kini,masakan negara yg merdeka masih terikat dgn isme2(fahaman) tinggalan penjajah dan merasakan tinggalan penjajah itu masih terbaik utk negara.sifat inferior complex masih menebal walaupun penjajah telah pergi.ini yg disukai penjajah,meneruskan legasi peninggalan penjajah @ gelaran yg diberi kpd mereka ini adalah "budak-budak british/inggeris/barat"
    -salam kemerdekaan yg hakiki
    -kita masih dlm proses memerdekakan minda
    -keluar dr penghambaan sesama manusia kpd penghambaan kpd Al-Khaliq

    BalasPadam
  12. Salam JD,

    Selamat hari MERDEKA. wah cantik t.shirt 1 Malaysia tu.

    BalasPadam