15 Ogos 2010

Ecah Dot Dot...

Hari Jemaat baru ni koi cuti.Merase la Ecah Dot Dot ni ngikut koi berjalan.Badan dah kus semangat tegapnye.Tak lame lagi boleh la berjalan sendiri.Dah la penyuke ya amat.Name Ecah Dot Dot ter mok koi la merangkap tok Ecah yang bagi.Dia tengok pehe Ecah ter besor sangat dulu.Lepas ter abih mok2 sedare Ecah ni gelor ke Ecah Dot Dot.Melekat selalu la.Baru2 ni juge dia dah pandei gigit ibu jari kaki pulok.Ah ye betol Ecah.Pantang lepe sikit.Narik kaki sokmo.Koi tak ngajo pun.Takat ngagoh seroh ke koi la.Sebak ter sampei sekarang kala dia nampok muke koi,dia suke sokmo.Anok aboh...Syyyttt.Ecah nok adik ye...

video

15 ulasan:

  1. salam..
    alahai Ecah nak adik le tu
    siap gigit ibu jari kaki
    beri signal kat ayohnya la..
    he he..maruuuu..

    BalasPadam
  2. Salam Zulkbo.
    Iye la tu gamoknye...

    BalasPadam
  3. salam ramadhan buat sahabat.
    moga thn ini lbh baik dr thn sebelumnya.comel dan semangat anok aok.mesti rase doh lain jadi ayoh kan.rase lbh bert/jawab dll.semoga jd ayoh/suami mithali...
    -rase nok cubit je kalau semangat gini.he he he

    BalasPadam
  4. Ada kira-kira nok ker adik ecah tu..sian juga mekala dia sorang aje :)

    BalasPadam
  5. Ada harapan tinggi besor machanc ayoh dia besor nanti ni..kuikui

    BalasPadam
  6. Salam,

    Dah bagi signal yer..Suka tengok alhamdulillah Semangat badannya. Mesti cepat berjalan ni. Mau cepat letih dukung lama2.

    BalasPadam
  7. * Salam Pasifist.Tu la paseynye weh.Mok dia pun geram.

    * Ndok berodong la ter AAP

    * Ye sangat ter Don Balon

    * Ye sangat Sweetie.Koi yang kene dukung kala ke bando.Mok nye tak daye dah..

    BalasPadam
  8. ye la dohhh choh ndok adikkk

    BalasPadam
  9. salam..comey amat weh...

    kate org budok nak adik kalo ngepat ibujari kaki ni..

    wallahualam..

    BalasPadam
  10. comelnya ecah...geram tenguk..montel...
    anak saya suka gak gigit jari kaki tp tkkan nak beradik lak kot hhehehe

    BalasPadam
  11. x sabar nak adik yak hehehe......

    jgn mintak tamboh mok sudoh, payoh nok lulus dekat2 raya nih......

    BalasPadam
  12. tomelnyerr..ecahhh....
    aweinyer ecah nok adik...hehehe

    BalasPadam
  13. Ha ha..memang sah Ecah dot dot nak adik..dah pandai ngisap jari kaki tuu..

    BalasPadam
  14. deeja pun suka gigit kaki eee nak adik? selisih malaikat 44

    BalasPadam
  15. * Ye sangat Cemomoi

    * Ramei ngabor gitu juge Mazru

    * Pendapat orang2 tua dulu ter Idalara

    * Haha..Tentu la ah Al Mankaraqi

    * Dia sunyi ter Cekwa

    * Tu la psey Relevan

    * Rezeki jangan ditolak Che Mid

    BalasPadam