12 Mac 2012

Jalan2 Ke Karnival Buku

Lame dah tak pegi karnival buku macam ni.Dulu mase bujang pantang ande buat dekat PWTC.Koi tak lepas peluang punye.Koi cari buku sejaroh je.
Yang ni ngikut je la.Kitnye bukunye lagi banyok dari koi.Koi satu hapoh pun tak berjumpe.Yang ande pulok bukan yang koi minat.Karnival ni mulenye 09-03-2012 hingge18-03-2012.Ande mase lagi la kala nok pegi.Potongan sampei 70%.Memang puas hati.Kitnye koi beli yang perlu je.
Ecah Dot Dot ni penat amat gayenye.Orang nok dukung.Dia bahan nok jalan tengoh orang ramei.Penyudohnye melepek atas bahu aboh dia.

10 ulasan:

  1. Sallam Nizam,

    Keh pun lama tak pegi karnival buku.

    Ecah lama ke comei, sebijik maca muka mok dia, leteh laa teh..sampai melepok ataih bahu ayoh die..

    BalasPadam
  2. Sokmo gitu LipisLady.Koi la yang mendukungnye...

    BalasPadam
  3. kat mana tu weh...?kuantan yek...?

    BalasPadam
  4. Ha'ah Sham.Kat Kuantan ni.

    BalasPadam
  5. salam..
    ermm..mesti banyak buku-buku
    yang menarik untuk di baca kan
    alahai..penat Ecah tu nampak gayanya

    BalasPadam
  6. assalamualaikum..

    lama dah tak berjalan-jalan ke karnibal nye koi neh..cemas jadi kanibal dah weh.

    BalasPadam
  7. aktiviti yg bagus tu rodong, sekurang2nya tak beli bukupun, baca tajuknyerpun dh ok.....hehehe

    BalasPadam
  8. betullah dah lama kat Kuantan tak buat karnival buku...seingat koi last koi pegi ms sekolah dulu...lama tu...nak pegi jg ni rasanya hari Ahad nanti

    BalasPadam
  9. den jarang ke karnival2 buku mcm tuh...huhu

    BalasPadam
  10. Ecah penat sgt la tu...hehehe

    BalasPadam