26 September 2012

Ekspo Buku Islam 3 Pahang






7 ulasan:

  1. salam..
    luas nampaknya di sana
    jenuh juga berjalan sambil
    membaca ter :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.Cari2 juge buke yang berkenan ter.Kitnye tak jumpe lagi.

      Padam
  2. Sallam,

    Sayang kakmah tak sempat pergi,
    mesti banyok buku2 yang menarik..

    Tahniah yee Nizam, nak tambah sorang
    lagi, cakap dengan orang umah tu,
    jaga kesihatan, susah kalau dapat kencing manis
    seronoklah ecah, nak dapat adik..

    masa mengandung ni...
    seronoklah echa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam.Koi riki2 je dulu.Ande berkenan nanti koi beli juge.

      Terime kaseh.Ecah makin buas dah.Nok nunjuk ke dia kak long gamoknye

      Padam
  3. Apa kabo kite... lama tak jenguk sini.. ecah sihat?

    BalasPadam
  4. hari terakhir semasa deme teh kemas2 buku nak balik KL, keh dok beborok dengan penganjur dia.. dia kabo semua pempamer puas hati dengan respon orang kuantan. asalnya deme tu risau sebak ni first taim buat luar KL. kalau OK, boleh buat lagi lepas ni. ada pempamer balik awal pun sebab buku dah habis dijual..

    BalasPadam
  5. kalau gua bro, mesti sambar koleksi2 kartun majalah gila-gila (cesb). sampai kopak la jugak..ahahaha

    BalasPadam