07 Julai 2012

Nombor 2 Pulok

Banyoknye program deluor koi kene buat sekarang ni.Kene pulok dengan kursus merate tempat.Pening weh.Kit nok buat gone.Name pun kerje.Dalam mase terdekat ni kala dapat surat confirm koi dapat no 2 punye.Lame dah nunggu weh.Haha….Bak lirik lagu P.Ramlee…Hai senangnya dalam hati..Ops..Oppps…Jangan lebih2 nanti tak pasei2.Koi kan bujang 3.Haha....


Ingat nok balik Gelanggi esok ambik orang rumoh pasei kene hadiri perasmian Sukma.Tapi dapat call petang semalam koi tak payoh datang.Alhamdulillah lege rasenye.Boleh la koi balik petang ni.Tak daye weh dok membujang.Esok ande kenduri sikit de jengke.Puas berjalan la.Luse balik Kuantan.Selasa ande Kursus TWP.Aduhai…

7 ulasan:

  1. Sabor weh..
    Koi dulu 2 tahun ulang-alik tiap minggu dari Sintok, Kedah ke Beranang, Selangor. naik bas pulok tu, kekerapan bas pulok memang mengharukan..sabor je la kuikui

    BalasPadam
  2. Gonekan pulok.Kite dah hendok...

    BalasPadam
  3. salam - orang sibuk - kerje semua beres ! selamat bertugas...bertugas kat SUKMA...hari ni hubby gi Kuantan for this SUKMA

    BalasPadam
  4. salam..
    gitulah gayanya bila
    sibuk mengatasi masa lapang..
    kena pandailah bagi masa weh:)

    BalasPadam
  5. Sallam,

    Kadang2 kesibukan nie membuat kita lupa segala masaalah, yee dok.

    BalasPadam
  6. Kalau sibuk maknanya kita orang penting.. kalau dah tak sibuk nanti, takut2 rasa macam tak dihargai pulak..jadi enjoykan lah diri dalam kesibukan.. he he

    BalasPadam